Näin sitten vastaanotin ensimmäisen haasteeni CaraMel:lta.

Olen: Muutamaa viikkoa vaille 30v ja kahden pojan äitykkä.

Teen: Sähkömyyjän hommia ym sekametelisoppaa.

Osaan: Tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa, olla ystävällinen, tehdä kaikenlaisia juttuja käsilläni, rakastaa, nähtävästi laulukin sujuu (tai näin on sanottu), pyytää anteeksi, olla älyttömän hurmaava Cool

Kyttään: Omaa elämääni, blogeja ja karhuemona lapsiani.

Salailen: Itseäni ennustajilta, kukaan ei ole onnistunut lukemaan minua vielä.

Käytän: Koruja, kosmetiikkaa, hymyäni, suklaata sekä enemmän tai vähemmän sopivassa määrin aivojani ja sydäntäni Kieli ulkona

Olen haka: Nauttimaan ystävieni ja rakkaimpieni seurasta.

Olen surkea: Silloin kun olen onnistunut pahoittamaan jonkun mielen Itku

Olen parhaimmillani: Tanssiessani, rakkaani sylissä, kun poikani sanovat minulle että olen maailman paras äiti, ystävien seurassa.

Toiveammattini: Tanssija, laulaja, maalari, puuseppä...

Mikä vihannes olisin: Hyvinä hetkinä chili huonoina rupsahtanut porkkana Silmänisku

Eka kerta: No joo, siinä ei ole paljon muistelemista...

Minne et haluaisi joutua: Sotatilanteeseen

Minne haluaisin joutua: Paratiisiin; välillä se on etelän aurinkoranta välillä Pariisi välillä Alaska.

Minkä maalaiseksi sinua luullaan ulkomailla: Tuohon voinen vastata vasta syksyllä kun olen käynyt Ruotsia tai Eestiä pitemmällä Hymy

Mikä olit edellisessä elämässäsi: En ole koskaan uskonut sellaiseen mutta voisin kuvitella olleeni ison maatalon tai kartanon emäntä tai ehkä cowboy.

Miten horoskooppisi ihmiskuvaus osuu kohdallesi oikeaan: Ne mitä olen lukenut ovat osuneet aika hyvin oikeaan, viimeksi lukemanikin tuntui ensin täydeltä ohilaukaisulta mutta kun oikein ajattelin asiaa ja sitä mitä nyt olen, niin totesin sen pitävän paikkaansa. Vesimiehenä olen jonkinlainen outolintu joka elää omassa maailmassaan (yleensä jonkinlaisessa tulevaisuudessa), onneksi tähän merkkiin tuli synnyttyä koska hyväksyn hyvin erilaiset ihmiset elämääni.

Ihannemiehesi/ naisesi: Itsensä tunteva, oman mielipiteen omaava, rakastava, hellä ja sopivan voimakastahtoinen mies joka osaa pitää tällaisen outolinnun vierellään ilman että tarvitsee puristaa minusta ilmat pihalle tai lukita häkkiin.

Entäpä mitä teet seuraavaksi: Menen nukkumaan.

Missä menee raja: Siinä, ettei loukkaa tahallisesti ketään, ettei astu kenenkään varpaille (ei töissä eikä yksityiselämässä), ettei astu toisen "mukavuus-alueelle", siinä kun todella pitkä pinnani katkeaa.

Intohimosi: Rakkaus, perhe, laulu, käsityöt, bloggaus.

Ovatko Matti ja Mervi yhdessä juuri nyt: Ei harmainta aavistusta!

Mainitse kolme Suomen parasta paikkaa: Koti, keskisuomi ja Ahvenanmaa.

Erikoisin paikka missä olet nukkunut: Autossa, epämukavaa ja kylmää. Nukun mielummin veneessä laineiden keinuttamana.

Oletko koskaan ollut hirveessä Jiirissä: Enköhän, jos ymmärsin Jiirin oikein....

Oletko koskaan joutunut pulaan: Riippuu minkälaisesta pulasta puhutaan... Kai sitä on tullut jouduttua jonkinlaiseen pulaan muttei mihinkään pahaan pulaan.

Oletko itse tyypillinen alasi edustaja: En, olenhan kaunis ja hurmaava nainen sähköalalla Cool

Oletko tilannut mitään TV-shopista: No juu, kerran, enkä todellakaan tunnusta mitä ostin....

Kuuluisin/ Suurin julkkis jonka olet tavannut: Onhan noita nyt tullut tavattua, suomalaisia julkimoita siis. Katri Helena, urheilukuuluttaja kenen nimeä en muista ym enemmän tai vähemmän kuuluisia/suuria.

Typerin asia josta olet kilpaillut: Harvemmin kilpailen mistään, otan minkä haluan ja jos en saa niin mitäs siitä kilpailemaan.

Pisin matka jonka olet kävellyt: En ole mitannut mutta jotain kymmenen ja risat.

Mihin kuningasperheeseen haluaisit kuulua: Ruotsin.

Typerimmän näköinen trendivillitys: Hopparit ja muutkin joilla housut roikkuu polvissa.

Kuinka syvällä/ alhaalla olet käynyt: Tarpeeksi syvällä, sieltä kiipeilen askel kerrallaan ylöspäin vieläkin, mutta pohjaltahan on vain yksi tie pois ja se on ylöspäin Nauru

Koska kävit viimeksi lenkillä: Uudenvuoden päivänä.

Mitä asennevammoja sinulla on: En jaksa lukea käyttöohjeita, tarttunut kai miehiseltä alalta, koska ennen luin ne aina... 

Keihin suhtaudut ennakkoluuloisesti: Alkoholisteihin ja narkkareihin, oli ne sitten nykyisiä tai entisiä sellaisia. Yleensä kyllä "tunnen" sisälläni jos jossain ihmisessä on jotain "hämärää" mikä saa minut vaistomaisesti vetäytymään kuoreeni.

Onko tv-lupa maksettu: On. Olen niin kauhean tunnollinen...

Minkä merkkisillä autoilla olet ajanut: Omia on ollut Mazda, Ford, Opel ja Toyota. Muiden autoja Chrysler, Pajeroa (mitchubisi vai mikä lie).

Oletko koskaan joutunut tositilanteisiin ja jos niin missä: Olen, en välitä muistella niitä, ovat mennyttä aikaa.

Mitä haluaisit tunnustaa muille tässä ja nyt: Kiinnyn helposti erilaisiin ihmisiin ja otan heidät avosylin sydämeeni, joskus se on hyvä juttu ja joskus taas ei. Eli olen luonteeltani hyväuskoinen. 

Haastankin nyt Martsun ja Camin vastaamaan haasteeseen.