Tein aiemmin tuon "riipuksen" ja funtsasin mitä sille tekisin... Kaivelin tuossa helmi-pakkiani ja löysin tuollaista valkoista nahkanauhaa, harmittelin ettei mulla ollut mustana sitä.

Tällainen siitä tuli.

2067434.jpg

Ripustin sen tuohon Rubiini-maljaan kun en itse ollut ns. mallikunnossa. Ajattelin kuitenkin että tuo voisi käydä minun fuxian värisen neuleen kanssa jossa aika syvä v-pääntie. Pitäisköhän tuon kaveriksi vielä väkertää joku hauska rannekoru....

Olen siis sekoittanut tuohon tuota "pinkkiä" ja valkoista silleen kevyesti ja kaulinnut siitä lätyskän jonka olen sitten muotin kanssa saanut pyöreäksi ja ylös iso reikä.

Aika hauska omasta mielestäni, ehkä se pääsee koekäyttöön ensimmäisenä työpäivänä mun uudessa työpaikassa... vai onkohan se asu liian rohkea sinne... No jaa, onpahan ihmisillä sitten jotain mistä puhua :)