Eksyin sattumalta Pirkkerin sivuille ja löysin sieltä kaksi söpöä kissa aiheista korttia jotka onnekseni olivat vapaita! Pyysinkin vaihtoa ja sain itse valita aiheet omiini. Tässä ihanaiset kissimirrit!

2110630.jpg

Sain lisäksi pientä korttimateriaalia... ja arvatkaapa vain muistinko kuvata omat kylkijäiset...?!!! Mutta niitä Pirkkeri kyllä sai, toivottavasti oli mieleen. Nämä ainakin olivat mieluisia minulle.

2110888.jpg

Varasin itselleni lähes pari viikkoa aikaa tehdä 2 korttia, koska en ollut luonut mitään aikoihin ja nukkumisvaikeuksieni takia olin äärettömän väsynyt. Siinä kävi tietenkin niin että sain nuo kortit tehtyä viimeisenä lähetyspäivänä valmiiksi...!!! Yllätys, mutta kyllä minulla olikin luomistuskia kun ajatus tuskin kulki. Tässä minun korttini... olikohan aiheena naisellista luksusta vai pehmeää luksusta, jotain sinne päin. ( Olen ihan aivokuollut.)

2110634.jpg

Toinen olikin lapsekas aihe Mansikka Maija, en onnistunut saamaan tarkkaa kuvaa siitä.

2110637.jpg

Kiitos kovasti vaihdosta Pirkkeri ja vaihdetaan taas joskus.